נהלו זהויות בצורה דינאמית, שלטו בגישה והפחיתו את האיום הפנימי ביעילות ופשטות.
ניהול זהויות הוא המפתח להגנה על נכסים קריטיים מפני גישה לא מורשית. הוא מספק שליטה בהרשאות גישה, מונע שימוש בחשבונות שנפרצו או משותפים, ומבטיח ייחוס אחריות בכל פעילות משתמש.
עם Syteca, ארגונים יכולים לאמת משתמשים בצורה מאובטחת, לנטר פעילות בזמן אמת, ולהגיב מידית לאירועים – תוך עמידה בדרישות רגולציה ושמירה על נכסים ומשאבים דיגיטליים. מעבר להגנה, ניהול זהויות משפר את חוויית המשתמש, מגביר את פרודוקטיביות העובדים, ומייעל תהליכי עבודה באמצעות ממשק פשוט וידידותי לניהול.
יכולת ניהול זהויות עונה על הצורך הקריטי של ארגונים לאימות מהימן של זהויות המשתמשים ולייחוס מדויק של כל פעולה לאדם ספציפי. פלטפורמת ניהול הזהויות הגמישה שלנו משתלבת בצורה חלקה עם שליטה בגישה, ניטור פעילות משתמשים, ומערכות תגובה לאירועים.
הפחיתו את הסיכון לחדירות בעזרת כלי האימות הדו-שלבי של Syteca. אימות דו-שלבי מספק שכבת הגנה נוספת ומאשר שהאדם המבקש גישה לנכסים הקריטיים הוא אכן מי שהוא טוען להיות. תכונה זו מוסיפה רובד נוסף של אבטחה לנקודות קצה ולנתונים רגישים, ומשלבת שני מרכיבים:
Syteca עושה שימוש במנגנון סיסמאות חד-פעמיות מבוסס-זמן כחלופה חסכונית ל-SMS וטוקנים פיזיים. יכולת ה- MFA שלנו תואם לכל שרת או תחנת עבודה מבוססי Windows ו- Linux תחת כל סוגי הרישיונות.
קבלו נראות ושקיפות מלאה על פעולות המתבצעות תחת פרטי גישה גנריים כמו Root או Admin באמצעות תכונת האימות המשני של Syteca.
כלי זה מאפשר לכם:
יכולת האימות המשני זמינה לכל לקוחות המערכת בכל סוגי הרישיונות.
לאחר אימות זהות המשתמש, השלב הבא הוא ניהול הרשאות הגישה אל המערכות באמצעות יכולת ניהול גישה מורשית (PAM), אבטחו את מרחב הדיגיטלי בארגון והבטיחו גישה מבוקרת ומנוהלת.
יכולות ניהול הגישה המורשית Syteca PAM כוללות ניהול חשבונות וסשנים מורשים (PASM) ניהול סיסמאות, סיסמאות חד-פעמיות, אינטגרציה עם מערכות קריאות שירות, מערכות SIEM ועוד.
פלטפורמת Syteca מתחברת בקלות לכל מערכות הארגון ומאפשרת ניהול מרכזי, מאובטח ואחיד
הסיבה ליישום Syteca IRM הייתה להבטיח מעקב מלא על פעילות ספקים בזמן אמת ובהקלטות, גם בחיבורים מרחוק. כגוף תקשורת מוביל, אבטחת מידע והגנת פרטיות קריטיים עבורנו.
המערכת מאפשרת זיהוי פעילויות חריגות, תיעוד מלא ועמידה בנהלים המחמירים ביותר.
כך אנו שומרים על רמת אבטחה גבוהה ועל אמון לקוחותינו.
מנהל תשתיות
בזכות הפלטפורמה של Syteca IRM, מרכז רפואי לניאדו מצליח לשמור על רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, לנהל את גישת הספקים בצורה יעילה, לתחקר אירועים, להפיק תובנות ולהגן על המידע הארגוני בצורה אופטימלית.
CISO
בהחלט השגנו את המטרה שהצבנו לעצמנו. הפלטפורמה של yteca סיפקה לנו את כל היכולות שייחלנו להן, ועוד הרבה יותר. זה תרם רבות ומקסם את אבטחת המידע של קבוצת ממן.
קצין אבטחת מידע
מיד לאחר הטמעת מערכת Syteca, הרווחנו שליטה מדויקת ויכולות ניטור והקלטה מתקדמות כפי שרצינו וקיווינו. יש לנו יתרון אבטחתי משמעותי תודות ל- Syteca ולצוות היישום של קונסיסט.
Ciso
הפלטפורמה מספקת את מערך הכלים הרחב ביותר מבחינת ניטור, הקלטה, ניהול זהויות, בקרת גישה, התראות על פעילויות חריגות, אימות דו-גורמי ועוד. הפלטפורמה ייחודית גם ביכולתה לעמוד בעומסים הגדולים ולתעד פעילויות בכל נקודות הקופה בסניפינו.
IT & Cloud Director
Syteca UAM מסייע לך לעמוד בדרישות הללו בצורה חכמה ואוטומטית, עם נראות מלאה ובקרה על כל פעילות משתמש.
רגולציה המחייבת ניטור ובקרה על גישת עובדים ומנהלים למידע רגיש בשוק ההון. פתרון UAM מספק תיעוד מלא של כל פעילות משתמש ומאפשר חקירה ותחקור מהירים במקרה של חשד לפעילות חריגה.
תקן SOC2 מתמקד בעקרונות האבטחה והפרטיות של מערכות המידע. פתרון ניטור פעילות מאפשר לארגונים לוודא שמידע פרטי מוגן ושנעשה שימוש תקין במערכות המידע.
חוק זה מחייב ניטור ואבטחת גישה למידע אישי. פתרון ניטור פעילות משתמשים (UAM) מאפשר מעקב מדויק אחרי גישת משתמשים למידע אישי רגיש ומבטיח עמידה ברגולציה באמצעות תיעוד כל פעולה.
התקן הבינלאומי הזה מחייב ארגונים לנהל גישה למידע בצורה בטוחה ומבוקרת. פתרונות PAM ו-UAM מספקים בקרה וניטור על גישת משתמשים למידע, עמידה בדרישות התקן והגנה מפני איומים פנימיים.
בזכות מערכת Ekran IRM מרכז רפואי לניאדו מצליח לשמור על רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר, לנהל את גישת הספקים בצורה יעילה ולהגן על המידע הארגוני בצורה אופטימלית.
בזכות מערכת Ekran IRM מרכז רפואי לניאדו מצליח לשמור על רממציעה יכולות שמתאימות בצורה מיטבית לצרכים ולאתגרים שלנו. היא משתלבת בקלות עם המערכות הקיימות ומבטיחה פעולה רציפה ללא הפרעות. תכונות הארכוב ושחזור המידע מועילות במיוחד. בנוסף Syteca מצטיינת בניטור פעילות בזמן אמת ותחקור אירועים.ת אבטחת מידע גבוהה ביותר, לנהל את גישת הספקים בצורה יעילה ולהגן על המידע הארגוני בצורה אופטימלית.
המערכת מספקת מגוון כלים הרחב ביותר לניטור, הקלטה, ניהול זהויות, בקרת גישה, והתרעות על פעילויות חריגות.
הפלטפורמה תומכת באימות דו-שלבי ומסוגלת להתמודד עם עומסים כבדים, תוך שמירה על תיעוד פעילות בכל נקודות הקופה בסניפים.
בנוסף Syteca מאפשרת ניהול גישה מתקדם PAM עבור ספקים ומתן גישה לפי תפקיד ואישור מנהל, מה שמבטיח שליטה מדויקת ומאובטחת בגישת צדדים חיצוניים למערכות הארגוניות.
גרניט 2, ת.ד 4192
קרית אריה פתח תקווה 49130
טלפון: 054-8016802
© Syteca, 2025, all rights reserved.