מרכז התמיכה והשירות

ריכזנו עבורכם בעמוד אחד את כל המידע הטכני וערוצי התקשורת, כדי שתוכלו ליצור קשר בקלות וליהנות מהשירות המקצועי והאיכותי שלנו. אנו מחויבים לספק לכם שירות יוצא דופן – אל תהססו לפנות אלינו!

 

כל מה שצריך לדעת:
משאבים, תמיכה ועדכונים במקום אחד

Service and Support Portal

פורטל שירות ותמיכה

גישה מיידית לכל הפניות והבקשות שלכם, כולל היסטוריה מפורטת, מאגר ידע עשיר ומעקב מסודר אחר התקדמות הטיפול על ידי צוותי השירות שלנו.

Technical documentation

דוקומנטציה טכנית

כל המידע הטכני שדרוש לכם מרוכז במקום אחד, עם מדריכים מפורטים ותיעוד מעמיק לכל שלב בתהליך.

Support and maintenance policy

מדיניות תמיכה ותחזוקה

התחייבות לשירות מקצועי, שקוף וממוקד בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר שלנו.

Frequently Asked Questions

שאלות נפוצות

התשובות לכל השאלות הנפוצות זמינות עבורכם,
עם פתרונות ברורים שיעזרו לכם להתקדם במהירות.

User Guide

מדריך למשתמש

מדריך מקיף שיעזור לכם להכיר את המערכת ולנצל את כל היכולות שהיא מציעה בצורה הטובה ביותר.

System updates

עדכוני מערכת

קבלו עדכונים שוטפים על גרסאות חדשות, שיפורים ועדכוני אבטחה למערכת שלכם בזמן אמת.

אנחנו כאן כדי לעזור.
המומחים שלנו יסייעו לכם בכל מה שתצטרכו.

location_icon

מטה קונסיסט מערכות

גרניט 2, ת.ד 4194
קריית אריה, פתח תקווה 49130

location_icon

מוקד השירות והתמיכה

א' – ה' 
08:30 – 17:30

03-9204123

איך נוכל לחזק את האבטחה שלכם כבר היום?

ספרו לנו איך נוכל לעזור – צריכים ייעוץ מקצועי, הצעת מחיר, או תיאום POC?
השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהירות כדי לחזק את האבטחה שלכם!

איך נוכל לחזק את האבטחה שלכם כבר היום?

ספרו לנו איך נוכל לעזור – צריכים ייעוץ מקצועי, הצעת מחיר, או תיאום POC?
השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהירות כדי לחזק את האבטחה שלכם!

התנסו במערכת Syteca

בסביבה שלכם וקבלו ליווי מקצועי ואישי.

תנו לנו לעבוד קשה, כדי שאתם תישנו בשקט.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם 😉

יצירת קשר