הגנה על מידע ועמידה בתקנות בענף הביטוח: פתרונות מתקדמים לארגון מאובטח

תמונה של רועי לביא
רועי לביא

חברות הביטוח מטפלות בכמויות אדירות של נתוני לקוחות רגישים כגון מידע אישי, רשומות פיננסיות ופרטי בריאות. ככאלה, עליהם לעמוד בדרישות מחמירות להגנת מידע. אי עמידה בתקנות אלו עלולה לגרום לעונשים חמורים, נזק למוניטין ואובדן אמון הלקוחות.

במאמר זה תלמדו על נוהלי הגנת המידע הטובים ביותר עבור תעשיית הביטוח. שיטות עבודה אלו יכולות לעזור לארגון שלך לעמוד בדרישות הרגולטוריות הרלוונטיות, להגן על מערכות קריטיות ולשמור על בטיחות הנתונים הרגישים.

סוגי נתונים שחברות ביטוח עובדות איתם

אם הבנקים מחזיקים בכסף, המבטחים מחזיקים את הנתונים.

ארגוני ביטוח מעבדים את הנתונים האישיים של לקוחותיהם כדי לחתום סיכונים ולספק שירותים נוחים. נתונים אישיים הם נשמת אפם של ספקי הביטוח, שכן רק מידע מקיף ומדויק על הלקוחות מאפשר לחברות הביטוח להציע פוליסות קיימא ובת קיימא.

למשל, ספקי ביטוח זקוקים לגישה לנתונים מהרישומים הבריאותיים והפליליים של הלקוחות כדי לחשב פרמיות ולטפל בתביעות. במקרה של כיסוי בחסות המעסיק, חברות הביטוח דורשות חוזה עבודה כבסיס חוקי ליצירת פוליסה.

בהתאם לסוג שירותי הביטוח הניתנים, מבטחים אוספים שפע של נתונים על אנשים המכסים את בריאותם, רכושם, כלי הרכב ואפילו חיות המחמד שלהם. להלן הסוגים הנפוצים ביותר של מבטחים נתונים רגישים איתם:

סוגי נתונים רגישים המעובדים על ידי מבטחים

לאור אופי הנתונים הללו, ענף הביטוח עומד בפני סיכונים ניכרים בכל הנוגע לשמירה על המידע.

פרצות מידע בענף הביטוח

מאיפה בא האיום?

התקפות סייבר בתעשיית הביטוח לרוב אינן מנצלות פגיעויות של המערכת אלא מכוונות לעובדים רשלניים וקבלני משנה.

על פי דו"ח חקירות הפרת נתונים משנת 2024 של Verizon , הגורמים הנפוצים ביותר לפרצות נתונים בתעשיות הביטוח והפיננסים כוללות הנדסה חברתית, חדירת מערכות וטעויות אנוש.  

פרצות מידע אחרונות בענפי הפיננסים והביטוח

 

בואו נסתכל על כמה מפרצות הנתונים המדאיגות ביותר שזעזעו את ענף הביטוח בשנים האחרונות:

מקרה מס' 1. פריצת מידע של מדיבנק

ישות מושפעת

מדיבנק, ספקית ביטוח בריאות אוסטרלית מובילה

מה קרה

באוקטובר 2022, Medibank חוותה פרצת נתונים משמעותית שפגעה ב-200 GB של נתונים, כולל הפרטים האישיים של 9.7 מיליון לקוחות. הנתונים הגנובים כללו שמות, כתובות, תאריכי לידה ומידע בריאותי, מה שהעלה חששות בנוגע לפרטיות המטופלים ולנוהלי אבטחת המידע של מדיבנק. הרגולטור האשים את היעדר אימות רב-גורמי בפריצה של Medibank.

שיטת גישה

התוקף השיג את האישורים של משתמש Medibank עם גישה מוסמכת דרך האינטרנט האפל. במשך מספר חודשים, הם השתמשו באישורים כדי לעקוף בקרות אבטחה פנימיות, לגשת לנתוני לקוחות ולחלץ מידע.

 

Medibank יכלה למנוע את ההפרה על ידי הטמעת אימות רב-גורמי , ניהול גישה מורשית וניטור פעילות משתמשים .

מקרה מס' 2. הפרת נתונים של MCNA דנטל

ישות מושפעת

MCNA Dental, ספקית ביטוח שיניים גדולה בארה"ב

מה קרה

בתחילת 2023, MCNA Dental סבלה מפרצת מידע חמורה שהשפיעה על כמעט 9 מיליון חולים. המידע הרגיש כלל שמות חולים, מספרי תעודת זהות, פרטי התקשרות, מידע על ביטוח בריאות ורישומי שיניים. קבוצת תוכנת הכופר LockBit דרשה כופר של 10 מיליון דולר, ש-MCNA סירבה לשלם. לאחר מכן, הנתונים פורסמו באינטרנט.

שיטת גישה

הפרצה התרחשה עקב מתקפת כופר, שבה קבוצת LockBit ניצלה נקודות תורפה ברשת של MCNA כדי לגנוב 700 GB של נתונים רגישים.

 

החברה יכלה למנוע את התקפת תוכנת הכופר על ידי הטמעת מנגנוני אימות חזקים והגנה על נקודות קצה באמצעות פתרונות אבטחת סייבר חזקים.

מקרה מס' 3. הפרת נתונים של Aflac

ישות מושפעת

Aflac Inc., ספקית ביטוח בריאות משלים בארה"ב

מה קרה

בינואר 2023 נפגעו כ -1.3 מיליון רישומי מבוטחי ביטוח סרטן באפלק . הנתונים הגנובים כללו שמות, גילאים, מגדרים וסוגי פוליסות. למרות שהנתונים הפיננסיים לא הושפעו, ההפרה השפיעה באופן משמעותי על האמון של הלקוחות ביכולת של Aflac להגן על המידע האישי שלהם.

שיטת גישה

הפרצה התרחשה עקב ליקוי אבטחה במערכת של ספק צד שלישי שעליה הסתמכה Aflac לניהול נתוני לקוחות. ההאקרים מינפו את הפגיעות הזו כדי לחלץ את הנתונים האישיים של מבוטחים.

 

הפרה זו מדגישה את החשיבות של ביקורת וניטור מתמשך של ספקי צד שלישי .

מקרה מס' 4. הפרת נתונים בציריך

ישות מושפעת

Zurich Insurance Group, ספקית ביטוח עולמית

מה קרה

בתחילת 2023 התרחשה פרצת נתונים שכללה קבלן צד שלישי שעבד עם Zurich Insurance Group . האירוע חשף את המידע הרגיש של למעלה מ-757,000 מבוטחי ביטוח רכב בהווה ובעבר. המידע שנחשף כלל את שמות משפחתם, מגדריהם, תאריכי לידה, כתובות דוא"ל ומותגי רכב ודגמים.

שיטת גישה

התוקפים פגעו במערכות של קבלן צד שלישי והצליחו לגשת לנתונים של ציריך דרך הפלטפורמה הלא מאובטחת של הקבלן.

 

זוהי פרצת מידע נוספת שניתן היה למנוע בעזרת פתרונות ניטור אבטחה יעילים של צד שלישי .  

הפרות נתונים כמו אלה עלולות לגרום להפרות פרטיות המשתמש, חוסר שביעות רצון של לקוחות, עונשים משפטיים וקנסות כבדים. זו הסיבה שהגנה על נתונים אישיים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של חברות הביטוח. עם זאת, שמירה על נתונים רגישים הופכת למאתגרת יותר ויותר בשל האופי הקשה של האיומים המתפתחים. 

האתגרים העיקריים של הגנת מידע בענף הביטוח

דע מול מה הארגון שלך מתמודד.

 

תעשיית הביטוח מתמודדת עם מספר הולך וגדל של אתגרי אבטחת סייבר. ביניהם, אנו יכולים להדגיש ארבעה מהנפוצים ביותר:

אתגרי אבטחת סייבר עיקריים לארגוני ביטוח

התקפות סייבר מתוחכמות

האלמנט האנושי

אבטחה לקויה של צד שלישי

תשתיות ענן מורכבות

התקפות סייבר מתוחכמות

פושעי סייבר משכללים ללא הרף את אסטרטגיות ההתקפה שלהם, ומנצלים נקודות תורפה עם טקטיקות מתקדמות. השימוש ב-AI עבור התקפות הנדסה חברתית העלה משמעותית את רמות האיום. ניתן להשתמש בבינה מלאכותית ליצירת אימיילים דיוגים משכנעים, לנהל אינטראקציות בזמן אמת באמצעות צ'אטבוטים מונעי בינה מלאכותית, או אפילו ליצור סרטונים מזויפים או מנהלי חברה מחקים אודיו כדי לתמרן עובדים לבצע פעולות זדוניות.

גם מתקפות כופר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות, והפכו לאתגר מרכזי בתעשיית הביטוח. בהתקפות של תוכנות כופר מודרניות, פושעי סייבר מצפינים ומחלצים נתונים קריטיים, ואז דורשים כופר עם איום בשחרור כדי לשחזר את הגישה אליו. התקפות אלו עלולות לשתק את הפעילות העסקית, ולהוביל להפרעות שירות ואובדן נתונים.

האלמנט האנושי

בניגוד לתוקפים חיצוניים שצריכים לחדור להגנת הסביבה שלך, לאנשים בתוך המערכת שלך – העובדים, הקבלנים והשותפים שלך – כבר יש גישה לגיטימית למערכות ולנתונים הרגישים שלך. גישה זו הופכת את הפעולות המזיקות של מקורבים לקשות יותר לאיתור, לפקח ולהפחית. 

מקורבים עלולים לחשוף בטעות נתונים רגישים על ידי טיפול לא נכון במידע או אי ציות לפרוטוקולי אבטחה. לדוגמה, עובד עשוי שלא ביודעין לשתף נתוני לקוח סודיים בערוצי תקשורת לא מאובטחים או להזין נתונים רגישים לצ'אט בוט של AI. כשמדובר בכוונת זדון, מקורבים יכולים לגנוב בקלות רבה יותר את נתוני המבוטחים כדי לבצע הונאה או למכור למתחרים. כדי להחמיר את המצב, לעתים קרובות הם מסוגלים לעקוף את אמצעי האבטחה המסורתיים.

אבטחה לקויה של צד שלישי

חברות ביטוח משתפות פעולה לעתים קרובות עם ספקי צד שלישי לצורך עיבוד תביעות, ניתוח סיכונים ושירותי לקוחות. עם זאת, כל קבלן חדש מקשה על ארגונים לשמור על סביבת IT מאובטחת.

כפי שראינו בדוגמאות של הפרת נתונים מהחיים האמיתיים שלנו, האקרים מנצלים לעתים קרובות נקודות תורפה במערכות צד שלישי כדי לקבל גישה לנתונים הרגישים שברשות המבטח. לדוגמה, ספק עם הגנות חלשות על אבטחת סייבר יכול להיות ממוקד באמצעות התקפות דיוג, מה שמאפשר לפושעי סייבר לחדור לרשת שלך.

יתרה מכך, לחברות הביטוח יש לעתים קרובות ידע מוגבל על נוהלי האבטחה של הספקים שלהן ואינן יכולות להעריך את אמצעי אבטחת הסייבר שהן מיישמות. ספקים שאינם עומדים בתקני אבטחת סייבר יכולים לחשוף את חברות הביטוח לעונשים משפטיים ורגולטוריים. זכור שאם צד שלישי סובל מהפרה הכוללת את נתוני הלקוחות של העסק שלך, אתה תישא באחריות לפי תקנות כמו GDPR ו-HIPAA.

תשתיות ענן מורכבות

מאחר שחברות הביטוח מאמצות יותר ויותר טכנולוגיות ענן, הן מתמודדות עם אתגרים חדשים בהבטחת אבטחת מידע ופרטיות. סביבות ענן כוללות לרוב מספר מערכות מחוברות, מה שהופך אותן למאתגרות למדי לניהול. 

הגדרה לא נכונה של תשתית ענן, כגון יציאות פתוחות או מדיניות גישה מתירנית מדי, עלולה ליצור נקודות תורפה שתוקפים יכולים לנצל כדי להיכנס למערכות שלך. ארגוני ביטוח עלולים גם לסבול מהתקפות מניעת שירות (DoS) שלעתים קרובות מובילות להפסקות שירות והפרעות עסקיות. 

 

החלק הכי גרוע? מכיוון שלסביבות עננות אין את הנראות הטבועה בתשתית מקומית, קשה הרבה יותר לצוותי אבטחה לנטר את פעילות המשתמשים ולזהות אירועי אבטחה פוטנציאליים.

בעיות אבטחה עיקריות בענן

בנוסף לאתגרים שתוארו לעיל, חברות הביטוח מתמודדות עם הקושי לעמוד בתקני ציות, חוקים ותקנות ספציפיים לתעשייה.

דרישות ציות לחברות הביטוח

צמצם את הסיכון להפרות נתונים עם ציות לתקנות.

ספקי ביטוח מחויבים לציית לדרישות הגנת המידע ויכולים לעמוד בפני עונשים מחמירים על אי ציות. בואו נסתכל על התקנות, המעשים והתקנים העיקריים הנוגעים להגנת מידע בענף הביטוח.

כדי להגן על רשתות ומערכות מידע:

  • הוראת אבטחת הרשת והמידע 2 (NIS2) היא תקנה מרכזית עבור ארגוני האיחוד האירופי, לרבות ספקי ביטוח. ההוראה מחייבת ארגונים ליישם אמצעי אבטחה חזקים עבור תשתית ה-IT שלהם, לדווח על תקריות אבטחת סייבר משמעותיות באופן מיידי ולנהל סיכוני אבטחת סייבר של צד שלישי. 
  • החוק הפדרלי לניהול אבטחת מידע (FISMA) חל על חברות ביטוח בארה"ב שעובדות עם נתונים ממשלתיים. תקנה זו שמה לה למטרה להגן על מערכות מידע פדרליות ומחייבת חברות להטמיע בקרות אבטחה המבוססות על תקן NIST 800-53 לניהול סיכונים ואבטחת מידע.
  • בקרות מערכת וארגון 2 (SOC 2) מבטיח שספקי שירותים, לרבות חברות ביטוח, מנהלים נתונים בצורה מאובטחת כדי להגן על הפרטיות והאינטרסים של לקוחותיהם. עבור חברות ביטוח, עמידה בתקני SOC 2 פירושה הטמעת בקרות המגנות על נתוני לקוחות מפני גישה בלתי מורשית, מבטיחות את זמינות המערכת, שומרים על שלמות הנתונים ושומרים על פרטיות הנתונים.

ISO/IEC 27001 הוא תקן וולונטרי בינלאומי לארגונים. כדי להוכיח עמידה בתקן ISO 27001, ארגוני ביטוח חייבים ליישם מערכת ניהול אבטחת מידע מקיפה (ISMS) כדי להגן על הרשת, המערכות והנתונים שלהם מפני איומי סייבר. תאימות כרוכה בביקורות קבועות, הערכות סיכונים ושיפור מתמיד של נוהלי האבטחה.

בהתאם לסוג הנתונים הרגישים שנאספים ומעובדים על מנת לספק שירותי ביטוח, ארגונים צריכים לעמוד בדרישות הבאות:

כדי להגן על נתונים אישיים:

  • תקנת הגנת המידע הכללית (GDPR) נועדה לאבטח מידע אישי של תושבי האיחוד האירופי. מבטחים המספקים שירותים לתושבי האיחוד האירופי חייבים לעמוד בדרישות ה-GDPR ללא קשר למקום שבו העסק שלהם רשום והיכן מתרחשת פעילות עסקית.
  • חוק פרטיות הצרכן של קליפורניה (CCPA) שולט באיסוף, שימוש ומכירה של מידע אישי של תושבי קליפורניה. חברות ביטוח הפועלות בקליפורניה כפופות ל-CCPA, הכולל חובות גילוי ודרישות הקשורות לזכויות הפרטיות של הצרכן.
  • חוק הגנת מידע אישי ומסמכים אלקטרוניים (PIPEDA) מסדיר כיצד ארגונים במגזר הפרטי אוספים ומשתמשים במידע אישי של תושבי קנדה לצורך פעילות מסחרית. מבטחים ברחבי קנדה מחויבים לעמוד בדרישות PIPEDA.

כדי להגן על נתוני שירותי בריאות:

  • חוק הניידות והאחריות של ביטוח הבריאות (HIPAA) קובע כללים כיצד ניתן לאסוף, לאחסן ולעבד נתונים הקשורים לבריאות בארה"ב. HIPAA שואפת למנוע הונאה וניצול לרעה של נתוני שירותי בריאות אישיים. ספקי ביטוח בארה"ב העוסקים ברשומות רפואיות נדרשים ליישם הגנה נאותה על מידע רפואי כדי למנוע קנסות בגין הפרות HIPAA .

כדי להגן על נתונים פיננסיים:

  • חוק Gramm–Leach–Bliley (GLBA) הוא חוק אמריקאי המחייב חברות ביטוח להסביר ללקוחות את נוהלי שיתוף המידע שלהן ולהגן על הנתונים הרגישים של הלקוחות. זה גם מחייב את המבטחים לעקוב אחר פעילויות העובדים, במיוחד אלה הקשורות לגישה לרשומות המוגנות של הלקוחות.
  • חוק Sarbanes-Oxley (SOX) נועד להפוך את הפעילות של ארגוני הביטוח בארה"ב לשקופה ובטוחה יותר. זה גם מונע פעולות הונאה ומגן על רישומים פיננסיים. כדי לעמוד בדרישות SOX, ארגוני ביטוח משתמשים בתוכנת ביקורת SOX ייעודית וצריכים לתעד כל פעולה ותקשורת פיננסית.
  • תקן אבטחת המידע של תעשיית כרטיסי התשלום (PCI DSS) מגן על אבטחת עיבוד כרטיסי האשראי. ספקי ביטוח ברחבי העולם חייבים להיות בעלי מערכת תאימות PCI DSS אם הם מקבלים כרטיסי אשראי או מאחסנים מידע עליהם (כגון תשלום דמי פוליסת ביטוח).

הערה: בנוסף לתקנות הגנת המידע העיקריות הללו עבור ארגוני ביטוח, ייתכן שיהיה עליך לציית לחוקים ולתקנות מקומיות ובינלאומיות אחרות בנוגע לנתונים האישיים של לקוחות.

8 שיטות עבודה מומלצות להגנה על מידע ועמידה ברגולציה בענף הביטוח

בצע את הצעדים האלה כדי להשיג תאימות.

עמידה בדרישות הגנת מידע יכולה להיות אתגר אמיתי עבור חברות הביטוח. הנה רשימה של שמונה שיטות עבודה מומלצות שיעזרו לך להגן כראוי על הנתונים הרגישים של הלקוחות שלך במינימום מאמץ:

שלבי תאימות אבטחת ביטוח

1. למנות קצין הגנת מידע

הגדר עובד אחד או יותר כדי לשלוט ולאכוף מדיניות הגנת מידע בארגון שלך. עמידה בחובת GDPR ו- PCI DSS זו תסייע לך מאוד בהבטחת הגנת נתונים, העברת ביקורות אבטחה ותגובה לאירועי אבטחה.

2. ערכו הערכת סיכונים

כדי להגן באופן מלא על המידע של הלקוחות שלך, עליך לדעת עם אילו סוגי נתונים רגישים אתה עובד וכיצד הנתונים הללו מאוחסנים ומעובדים. רק לאחר שזיהית את הנכסים היקרים שלך תוכל להעריך את הסיכונים שלך ולהתחיל לחסל נקודות תורפה באבטחת הסייבר שלך.

3. ודא גישה מאובטחת לנתונים

הגן על הגישה לנכסים הקריטיים שלך על ידי יישום העקרונות של אפס אמון ומינימום הרשאות . עקרונות אלה מאפשרים לך לשלוט מי יכול לגשת למידע של הלקוחות שלך ומה הם יכולים לעשות עם הנתונים האלה. אתה יכול להגן על הגישה לתשתית ה-IT שלך עם אימות רב-גורמי (MFA). בנוסף, שקול להשתמש בפתרונות ניהול סיסמאות כדי להגן על השימוש בסיסמאות בתוך הארגון שלך.

4. מעקב אחר פעילות המשתמש

ניטור פעילות עובדים הוא אחת הדרישות העיקריות של פעולות אבטחת סייבר, תקנים ותקנות כולל SOX, PCI DSS ו-GLBA. כמה פתרונות אבטחת IT ייעודיים מאפשרים לך להקליט באופן רציף את כל פעולות העובדים עם נתונים רגישים מבלי לסכן את פרטיות העובדים . פתרונות מודרניים עם ניתוח התנהגות מבוסס בינה מלאכותית יכולים ליידע אותך באופן מיידי על כל פעילות חריגה של עובדים ולעזור לך למנוע פריצת מידע הרבה לפני שהיא מתרחשת.

5. נהל משתמשים מורשים

עובדים עם גישה מועדפת לתשתית ה-IT שלך הם היעדים הנפוצים ביותר של תוקפי סייבר. כדי למנוע גישה לא מורשית, השתמש בפתרון ניהול גישה מועדפת (PAM) שיעזור לך לשלוט בהרשאות המשתמש ולנטר את הפעילות של חשבונות מועדפים. כדי למנוע ניצול לרעה של אישורים, אתה יכול לשפר את גישת המשתמש המועדף באמצעות סיסמאות חד פעמיות והגבלות גישה מבוססות זמן.

6. צמצום סיכונים של צד שלישי

דאגו להקדיש תשומת לב רבה להסדרי אבטחה חוזיים ולוודא שהספקים עומדים בהם. כדאי גם לעקוב אחר מי ניגש לנתונים חשובים ולאילו מטרות. ייתכן שתידרש לבדוק יישומים שבהם משתמשים ספקי שירותים של צד שלישי כדי לגשת לנתוני לקוחות. לכן, הדרך הטובה ביותר להבטיח ציות לרגולציה והגנה על נתונים במגזר הביטוח היא לפקח על ספקי צד שלישי באמצעות כלי אבטחת סייבר ייעודיים.

7. הצפין נתונים

כדי להבטיח את בטיחותם של נתונים קריטיים הן במנוחה והן במעבר, הפוך אותם לבלתי קריאים עבור אלה שעלולים להשיג אותם. הצפנת נתונים נדרשת או מומלצת על ידי ה-GDPR, GLBA, PCI DSS ותקנות, חוקים ותקנים אחרים. השתמש בהצפנה כדי למנוע פגיעה במידע הלקוח במקרה של פריצת נתונים. אמצעי זה יכול גם לחסוך ממך תשלום של מיליוני דולרים ללקוחות שנפגעו.

8. היכונו לתגובה מהירה לאירוע

תוכנית תגובה לאירועים תעזור לך לצמצם את ההשלכות של פריצת מידע והיא חלק מרוב דרישות הציות לחברות הביטוח. אתה יכול ליצור תוכנית תגובה לאירועים כמסמך נפרד או כחלק ממדיניות אבטחת הסייבר שלך . עם תוכנית זו, קציני אבטחת סייבר ועובדים קבועים יידעו אילו פעולות עליהם לנקוט עבור כל סוג של אירוע אבטחה, למי עליהם להודיע ​​ובתוך אילו מסגרות זמן. מסגרות הזמן להודעה לרשות מפקחת על הפרה של נתונים אישיים משתנות. לדוגמה, עליך להודיע ​​על כל אירוע אבטחה גדול בתוך 24 שעות מרגע זיהויו בהתאם לדרישות התאימות של SOC2 , בעוד שה-GDPR מאפשר חלון הודעות של 72 שעות לאחר שנודע לך על אירוע אבטחת סייבר.

הקפדה על שיטות עבודה מומלצות אלה להגנה על נתונים ותאימות תשפר את האבטחה של ארגון הביטוח שלך, תעזור לך להימנע מקנסות ותגביר את אמון ונאמנות הלקוחות. להטמעה קלה מרבית, פרוס פלטפורמת תאימות HIPAA , SOX , PCI DSS או GDPR .

עמוד בדרישות הגנת נתונים עם Syteca

עמידה בדרישות מרובות באמצעות פתרון אחד.

פריסת תוכנת אבטחת סייבר ייעודית לניטור עובדים מאפשרת לך לעבד ולאחסן נתוני לקוחות בצורה מאובטחת ובהתאמה לחוקים, תקנות ותקנים רלוונטיים. עם Syteca, אתה יכול לקבל יותר מסתם ניטור פעילות המשתמש.

Syteca מציעה את היכולות הבאות לעמידה בדרישות התאימות ושמירה על פרטיות נתוני הביטוח:

  • ניהול גישה מורשית (PAM) לשליטה פרטנית בגישה לנקודות קצה קריטיות וקבלת נראות מלאה על הפעילות של משתמשים מורשים.
  • ניהול זהויות כדי להבטיח שרק לעובדים מורשים תהיה גישה לנכסים הקריטיים שלך.
  • ניטור פעילות המשתמש (UAM) לשליטה בפעילות העובדים בזמן אמת והקלטת הפעלות משתמשים בפורמט לכידת מסך עם מטא נתונים מועילים על פעילות המשתמש.
  • תגובה לאירוע בזמן אמת לקבלת התראה על אירועים חשודים כך שתוכל להגיב אליהם במהירות על ידי אזהרה או חסימה של משתמשים.
  • אנונימיזציה של נתונים מפוקחים להגנה משופרת על מידע רגיש.
  • דיווח מפורט ליצירת שביל משפטי לחקירת אירועי אבטחה באמצעות ניתוח מפגשים .

כפלטפורמת אבטחת סייבר הכל-באחד, Syteca עוזרת לך לעמוד במספר תקנות ותקנים להגנת נתונים במכה אחת.

מַסְקָנָה

עמידה במספר רב של תקנות ותקנים להגנת מידע יכולה להיות מאתגרת עבור ספקי ביטוח. נצל את השיטות המומלצות ממאמר זה והשתמש בפתרון אבטחה חזק כדי להפחית את תקורה של תאימות.

פלטפורמות אבטחת סייבר מקיפות כמו Syteca יכולות לייעל את הציות לתקנות הגנת מידע ולתקנים בתעשייה על ידי מתן מעקב אחר פעילות המשתמשים לארגון שלך, ניהול גישה מועדפת, תגובה לאירועים ופונקציונליות אחרות של הגנה על נתונים.

תוֹכֶן

איך נוכל לחזק את האבטחה שלכם כבר היום?

ספרו לנו איך נוכל לעזור – צריכים ייעוץ מקצועי, הצעת מחיר, או תיאום POC?
השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהירות כדי לחזק את האבטחה שלכם!

איך נוכל לחזק את האבטחה שלכם כבר היום?

ספרו לנו איך נוכל לעזור – צריכים ייעוץ מקצועי, הצעת מחיר, או תיאום POC?
השאירו פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהירות כדי לחזק את האבטחה שלכם!

התנסו במערכת Syteca

בסביבה שלכם וקבלו ליווי מקצועי ואישי.

תנו לנו לעבוד קשה, כדי שאתם תישנו בשקט.

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם 😉

יצירת קשר